2020. április 12., vasárnap

Holnap nem fogok tudni csak virtuálisan locsolkodni, pedig amúgy szerettem gyerekként, és még felnőttként is

Ha tetszik az ötlet és csatlakoznál hozzá, akkor nyomj egy lájkot, hogy tudjuk!

Húsvéti locsolóversek - A legtöbb húsvéti locsolóvers

A családom női tagjait is meglocsolom holnap virtuálisan, a lehetőség már megvan. (Ha valamelyik fiú ismerősömnek kell ebben segítség, akkor privátban írjatok nekem, hogy leadjam az infót.). A locsolkodásért cserébe virtuális tojást, pénz várunk (alapítványi támogatás)!
Húsvét hétfőn nem fogok tudni csak virtuálisan locsolkodni menni, amit gyerekként nagyon szerettem (jöttek a hímes, festett, csokitojások, a lóvé, étel, ital stb.) és még felnőttként is elszoktam járni, ha van kihez. Legutóbb még a Honvéd kórházban locsolkodtam a női kollégák körében, amit bőségesen megháláltak sok-sok ajándékkal. Azért még nem adom fel és lehet, hogy holnapig leszedek locsolóverset a netről és online fogok locsolkodni virtuális tojásokért, ételért, italért, pénzért. A locsolkodásnak még a virtuális lehetőségét úgysem használtam. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com