2020. április 12., vasárnap

Hogyan képzelném el az életemet a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) nélkül, vagy családos apaként?!

Fotó: T.K.- gondolkodóban
Inkább most egy hónapig pihennem kellene és az új munkahelyre felkészülnöm!?
A családos életre és az apaságra egyáltalán nem vagyok felkészülve még társam sincs hozzá.
A fenti kérdést már annyiszor feltettem magamnak. Aztán mindig arra jutottam, hogy nem ezzel kell foglalkozni, hanem inkább azzal, hogy megfelelő egyensúlyt találjak a magánéletem és közösségi életem között. Magának az ifjúsági szervezetnek a lehetőségei jók, azonban sokszor hajlamos vagyok túlpörgetni magamat, ami aztán hülye kérdéseket hoz magával a fáradtság miatt. Nem szabad ennek engednem, inkább az időbeosztásomon kell változtatni és a célkitűzéseken. Nem utolsósorban arra kell figyelnem, hogy megfelelően értékeljem a sikert, amiért megdolgozok. Nem az számít, hogy hányan csinálják a Klubot, vagy hányan vannak benne, mert annyian, amennyien vannak és akarják azt. Nem szabad haragudnom senkire azért, mert nem tud megfelelni az elvárásaimnak és mert nem teszi oda magát az ügyért. Most ez van, korábban ennyi sem volt, a jövőben meg majd meglátjuk.
Mit kellene ahhoz tennem, hogy saját családot alapítsak és otthont teremtsek a jövőben?

A Fiatalon Milliomos (FM)© projektemet MA kibővítem újabb célokkal (pl. családalapítás, otthonteremtés stb.)

Mikor és hogyan lesz még ebben az életemben saját családom és otthonom!? (talán 20-30 éven belül)

Az 5 legjobb társkereső 2020-ban - hogy ne legyünk magányosak és tudjunk családot alapítani!?

1. Gondolkodom rajta (hozzáállás, elköteleződés, munka, pénz, társ, megtakarítás, háztartási ismeretek  stb.)
2. Egyenlőre azt sem tudom, hogy milyen párt találjak magamnak. Már az első lépésnél megbotlottam. Lehet, hogy egy szakembert kellene tanács miatt felkeresnem. Vagy csak egyszerűen ismerkedni (online). Aztán majd lesz valahogy. Siettetni nem kell, legfeljebb nem lesz senkim. Elvégül még van kb. 30 évem halálomig (feltéve, hogy 70 évig élek), addig még bármi lehet.
3. Attól tartok, hogy egy újabb identitás válságba hajtom bele magamat azzal, hogy próbálok megfelelni a társadalomnak és közben meg egyre frusztráltabb leszek. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com