2020. április 2., csütörtök

A család,a hobbi és a karrier összeegyeztetése a koronavírus-járvány idején (FM© 2/4/2020)

A Fiatalon milliomos FM© projektem része a család, a hobbi és karrier összeegyeztetése is. 
Nemzeti összetartozás = közösségi túlélés és fejlődés
A mai nap viszonylag korán ébredtem fel - reggel 6-kor -, ami köszönhető a koronavírus-járványnak is, illetve az otthonmaradásnak. Máskor sokkal hamarabb szoktam felébredni, mert amúgy ki korán kel, az aranyat lel (vagy jó, friss gondolatokat, ötleteket). 
Mivel korán felébredtem, ezért még viszonylag jól emlékszem az álmomra (ami meglehetősen nyugodt volt), ami a jövőmmel kapcsolatos volt. Azon agyaltam, hogy miképpen tudom összeegyeztetni a családot (családalapítás, otthonteremtés, magánélet), a hobbit (ifjúsági szervezet) és a karrieremet (önképzés, továbbtanulás, munka). Aztán eszembe jutott, hogy erre a kérdésre 2018-ban egy egész évet adtam magamnak. A megoldás a (jövőkutatásban) megfelelő tervezésben, (idő, pénz, energia) gazdálkodásban, illetve a lehetőségeim megismerésében és kihasználásában található meg. Nem olyan egyszerű, mint egy többismeretlenes egyenlet megoldása, amitől bonyolultabb (bár kinek mi a nehéz). 
Mindenképpen érdemes foglalkozni ezzel minden nap, hogy lássam milyen célkitűzéseket kell meghoznom és azokat megvalósítani. 

Kapcsolódó bejegyzések, élménybeszámoló ma

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com