2020. március 15., vasárnap

Visszafizetem bátyámnak a londoni repülőjegy árát, amivel Haza tudtam jönni

Fotó: T.K.- az öngyilkossági-kísérlet helye Londonban
2016-ban meghalhattam volna segítség nélkül, mert akkor mindent feladtam Londonban!
Amire a jövőben figyelnem kell, hogy öngondoskodni tudjak magamról és értelmes életet élni. Ebben a Tresó Ifjúsági Klubért Vállalkozás is gondoskodik. Az igazi szabadságharc MA erről szintén szól!
A családomnak köszönhetően újra megtalálhattam magamat és felállhattam a londoni öngyilkossági kísérletből, aminek az elindítója a Budapesti Corvinus Egyetem Élelmiszermérnöki Karáról való kirúgás jelentette 10 éves hallgatói jogviszony után. 

A kilátástalan élethelyzetben a Klubomban való hitem adta a legnagyobb erőt (és mindenki, abban segédkezett - barátok, család, ismerősök, szakemberek, magyar konzul stb.). 
Fotó: londoni barát fotója rólam a kórházban lábtöréssel
Aki elmulasztotta a segítségadást akkor, az soha nem késő!
Az elmúlt időkben megtanultam hinni önmagamban és abban, hogy amiért élek, azt semmilyen körülmények között sem szabad feladni (sokszor nem szabad másokra hallgatni, csak menni előre, mert az idő beigazolja, hogy van értelme az életünknek). 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com