2020. március 30., hétfő

Újra bevételnövelő lehetőségként használom a plazmaadást a válsághelyzet idejében is

A plazmaadásból származó bevételemet (7 000 forint alkalmanként - összehasonltásként egy havi rendkívüli települési támogatás: 8 000 forint) a túlélésemre fordítom a koronavírus-járvány idején. 
A Fiatalon Milliomos (FM)© projektem része ennek a lehetőségnek a kihasználása.
Mivel elveszítem a munkahelyemet, ezért úgy döntöttem, hogy továbbra is folytatom a plazmaadás lehetőségét, amivel én is tudok segíteni és másoknak is segítek a túlélésben. Legalábbis remélem!
Emellett a véradásról sem feledkezem majd el, bár az korlátozottabb. Illetve arra is figyelek, hogy az ne menjen az egészségemre. Ennek érdekében megfelelő étrendet dolgozok ki magamnak és felkészülten megyek el önkéntesként. Amennyiben érdeklődsz a lehetőség iránt, akkor infókért hozzám is fordulhatsz. Én már több éve több, mint 100X adtam már. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com