2020. március 9., hétfő

Ma kötettem be a diplomamunkámat, amit a Tresó Világegyetemen készítettem (FM© 9/3/2020)

Fotó: T.K.- augusztus 20-i tűzijátékon
Az élet megleckéztetett, de visszavágok, hogy lássa: nem adom fel!
A Fiatalon Milliomos FM© projektem keretében ma adtam bekötni (aranyborításba) a Tresó Világegyetemen elkészített (20 éves munka eredménye) a diplomamunkámat (60 olal - ára kb. 13 000 forint lesz) az életemről, aminek a bemutatója március 20-án lesz Budapesten a Hungária City Centerben. 

Ma egyeztetek időpontot a fogkezelésem árajánlatkéréséhez.

Új szemüveget kell rendelnem, mert a másik eltörött.

Áttekintem ma a Tresó Ifjúsági Klub korábbi Alapszabályát, hogy szükség esetén modosítsak rajta és március 15-től hatályos legyen. 

Kapcsolódó bejegyzések, élménybeszámoló

hírérték$: 1 óra 300 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com