2020. január 23., csütörtök

Vége az angol próbanyelvvizsgának (időben végeztem vele), ha jó lesz(60%), akkor keresek egy párt is

Fotó: T.K.- a BME próbanyelvvizsga előtt még minden ok és utána!?
Köszönöm, akik szurkoltak nekem! Hálás vagyok érte.
Végetért a BME angol közép írásbeli próbanyelvvizsgámnak, amit TIBI csokival és egy BIVALLYAL (sör) ünnepeltem meg. Amennyiben sikeres lesz az angolom (kiderül jövőhéten pénteken) - minden rész min. 60%-os lesz -, akkor az idén keresek magamnak egy párt (mert francia nyelvleckét adnék és kapnék). Jó ez vicc volt. Inkább beadom a rendes nyelvvizsgára a jelentkezésemet IDE. A lehetőségeim a vizsganaptár szerint
1. április 18. (jelentkezés: márc. 25)
2. május 30. ( május 6-ig) stb.), hogy még az idén meglegyen a továbbtanuláshoz (diplomához).

A próbanyelvvizsgán egy kis baki után (beültem egy magnóhallgatásra is) jól folytatódott a vizsga, mert értettem a feladatokat, a témák jók voltak és az időbeosztásomat is jónak tartom. Azonban majd kiderül, hogy a megérzésem mennyire jött be. Ha nem jön be, akkor a felkészülést továbbfolytatom (magántanár, tanfolyam, önképzés stb.)
Fotó: T.K.- Tibi csoki velem volt (jutalomfalat vizsga után)
Az utolsó vizsgához képest mindenképpen fejlődést tapasztaltam és jobb eredményre számítok. Mindenképpen kérni fogom a betekintés lehetőségét, hogy jobban lássam, hogy hol hibáztam.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com