2020. január 15., szerda

Üzleti terv kidolgozásába kezdtem tegnap este, illetve MA nyitva lesz a Nemzetközi irodánk (FM© 15/2020)

Képforrás: T.K.- ügyintézés az egyik budapesti (üzleti, civil) törzshelyünkön
Ma nyitva van a Nemzetközi iroda (alapítványi ügyintézés miatt) 8.00-16.00
Mobil elérhetőség (visszahívással) egész EU-ban: 70/207-7488
Annyi ötlet volt bennem tegnap, hogy inkább a gép elé ültem és elkezdtem kidolgozni az üzleti tervet, ami a Fiatalon Milliomos FM© projektem része. 
Fotó: T.K.- Balatonfüredi Nyári tábor 2019-ben
Tegnap este sikerült elérnem mobil az üzleti partnerünket a közös vállalkozás miatt, illetve egyeztettem az alapítványunk kuratóriumi elnökével a következő kuratóriumi üléssel kapcsolatosan. Február hónapban 5 db 3D-s időgépet fog megrendelni (árajánlatot már kért) a civil szervezetünk, aminek a prototípusán még kell változtatni, de gyakorlatilag már megvan. 
Fotó: T.K.- egyik budapesti önkormányzatnál (tájékozódás)
Amennyiben valakinek a Tresó Ifjúsági Klubért Alapítvánnyal kapcsolatosan (pl. önkéntesség, iskolai közösségi szolgálat stb.) van dolga, akkor a Nemzetközi irodánk ma nyitva tart.

Külföldről is megkerestek, hogy segítsek fiataloknak itthon munkát találni, amiben már a mai nap intézkedni fogok. 

A bejegyzést ma még folytathatom, ami része a Fiatalon Milliomos (FM)© projektemnek. 

Kapcsolódó blogbejegyzések a mai nap:

$hírérték: 2 óra, 800 forint

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com