2020. január 14., kedd

Miért nem sikerül a közép angol BME írásbeli nyelvvizsgám (diplomához, munkához, hobbihoz)?!

Fotó: hallgatótársam a Corvinus Egyetem MKT Corvinus HB (tagja voltam) egyik rendezvényén
Cikinek tartom, hogy a középiskolások akár 2 nyelvvizsgával is ki tudnak jönni a suliból.
Már többször próbálkoztam 2005 óta a BME közép írásbeli angol nyelvvizsgával, de sikertelenül. A szóbeli elsőre meglett és már azóta eltelt 15 év, illetve bejártam vele a világot. Azonban a fránya írásbeli (nyelvtan, levelezés) nem megy. Mi lehet ennek az oka? Nem tudom, de jövő héten elmegyek próbanyelvvizsgázni, hogy felmérjem hol tartok. Nem az fog számítani, hogy mit nem tudok, hanem hogy mit tudok akkor. Abból majd levonom a következtetéseket és kitalálom, hogyan készüljek fel hatékonyabban és sikeresebben. Azonban a felkészülés és próbanyelvvizsga is be fog számítani a Tresó Világegyetemen©, hogy ezzel is motiváljam magamat a sikeres komplex nyelvvizsga megszerzéséhez. 
Óriási kudarc volt számomra, hogy 15 év után kitettek az egyetemről (Budapesti Corvinus Egyetem Élelmiszertudományi Kar, ami ma már Gödöllőhöz tartozik a Szent István Egyetemhez). Hamarosan hozzájutok újból az indexemhez, hogy pontosan lássam, hogy hol tartottam. Nem adtam fel, hogy újrajelentkezzek és befejezzem, amivel az FM© projektemben foglalkozom. Állami támogatásként - a munkából származó jövedelmem mellett - az adó 1%-os felajánlások szintén a támogatásomra lehetnek a Tresó Ifjúsági Klubért Alapítványon keresztül. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com