2019. szeptember 16., hétfő

Egy társadalom tagja vagyok (nem tulajdona) és van magán-, illetve közéletem

Fotó: T.K.- Magyarország egy állampolgára vagyok (tök mindegy, hogy teljes árvaként nőttem fel)
Kevés olyan ismerősöm van, akik tudatában vannak annak, hogy nemcsak magán-, de közéletük is van. Ennek a felismerése már az iskolapadban, amikor a diák-, és hallgatói önkormányzatokkal foglalkoztam. Akkor már megismertem az életnek az árnyékos oldalát, amikor az ismerősök csak magukkal és a legközelebbi ismerőseikkel voltak elfoglalva, de azzal, hogy valójában az élet ennél sokkal több és lehet, azt már kevésbé láttam. 
Én is egy (magyar) társadalom tagja vagyok, akinek van magán-, és közéletem. A család is csak akkor egy társadalom alapegysége, ha az tud működni. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com