2019. április 3., szerda

Állami gondozotti (nevelőszülőknél töltött gyerekkori) nevelkedésem útóéletéről és a sorsomról

Fotó: T.K.- plazmaadásból vett ajándék a nevelőszüleim aranylakodalmára
Sokat imádkozom és teszek érte, hogy újra boldog életem legyen!
Egy időutazás megmutatja az igazságot, aminek a megmásítása csak hazugság lehet. 
Remélem, hogy a nevelőszüleim még az életükben fognak sikeresnek és boldognak látni. 
Talán sokan tudják, hogy teljes árvaként, állami gondozottként sokáig Egerben intézetben, majd 6 éves koromtól nevelőszülőknél nevelkedtem (rendezett körülmények között) Hatvanban. Sokat köszönhetek a nevelőszüleimnek (akiknek a hétvégén volt az aranylakodalmuk - 50 év házasság után), annak ellenére, hogy a sorsom meglehetősen élménygazdag. Ennek ellenére hiszem, hogy rossz napjaim ellenére van mire büszkének lennem és az ismerőseimnek is (szakmák, világjárás stb.). Nem könnyű kihívás újra megtalálni a boldogságot az életemben. 
Fotó: T.K.- 0 kmkőnél Budapesten
Sokszor az megnyugtat, hogy csak egy életem van, ami nem kötelező. Azonban mindenkinek egy lehetősége, hogy azt kihasználja, ha kell mások segítségével (határokat betartva). 
De a szerencsém, hogy tudom milyen az, mert már éltem meg. Sajnos nem lettem túlságosan sikeres idáig az életemben. De talán, ha más mércével mérem a sikert, akkor a jövőben azt elérhetem (befektetett munkával és szerencsével, amiben hiszek).

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com