2017. november 10., péntek

Megszűnhet az Alapítványunk, egyszemélyes lehet a Klub nov. 23-tól

Fotó: önkéntes felvétele rólam egy kávézóban Budapesten (célkitűzések közben)
Nem akartam megszületni, de most ÉLEK, társak nélkül. 
November 23-a az a határidő, amikor eldől az Klub-Alapítvány sorsa.

16.2017 határozat a klub IV. negyedévi tagsági díjáról

A civil szervezetünknek jelenleg 160 000 forint tartozása van a NAV felé, a munkahelyteremtési lehetőségünk miatt. 

A jelenlegi forgatókönyv alapján az Alapítványunk megszűnhet, illetve a Klub egyszemélyes lehet a jövőben érdektelenség miatt. Az elmúlt időszak megértette velem azt, hogy nem kell hinni a csodában és nem kell a végtelenségig várni és olyan dolgokkal foglalkozni, amik csak bajt okozhatnak. 19 éves korom óta hittem valamiben, amihez megvolt a kitartásom, a bátorságom, a hitem, de mindennek van határa. Az idén a születésnapom lesz az a határ, amihez a döntést már korábban meghoztam. Így, amennyiben november 23-ig nem lesz velem együtt 12 fizetős (rendes) tagja az ifjúsági szervezetnek, akkor a jövőben további kötelezettséget nem akarok felhalmozni, illetve nem akarok foglalkozni másokkal az ifjúsági szervezeten belül, csak magammal. Ezzel elkerülhetem azt a traumát, amit a szervezet teljes felhagyása és kudarca okozna számomra. Mivel újabb öngyilkossági kísérletet nem szeretnék végrehajtani és szakember sem tud jobban segíteni, ezért ez lehet a legjobb lehetőség az életemben. 

Klubalapítóként meglehetősen el vagyok keseredve és kevésbé hiszem, hogy vannak olyanok, akik valóban értik a problémámat, annak ellenére, hogy a megoldása pofonegyszerű.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com