2017. november 20., hétfő

Hajléktalanokat támogatok az utcán Fedél Nélkül újság vásárlással

Fotó: T.K. - FN újság vásárlással a hajléktalanokért
Annak idején nem tudtam jól eladni magamat az FN újsággal!
Rendszeresen szoktam Fedél Nélkül újságot venni hajléktalanoktól, hogy ezzel is támogassam őket, illetve valamit visszaadjak a társadalomnak, amiért nekem is segített, amikor bajba kerültem. Sok kicsi sokra mehet, azonban arra is kíváncsi lennék, hogy akik az újságot terjesztik, azok hogyan tudnak az abból kapott támogatásokból lábra állni.
Fotó: fiatal felvétele rólam a törzshelyünknél Budapesten
A születésnapomhoz (november 23) közeledve látom azt, hogy egy év alatt óriási kockáztatással, sikerült (kétszeresen) lábra állni. Mivel Londonban öngyilkossági kísérlet közben eltörött a bal lábam (tavaly dec 6-ra rendbejött) az idén igyekeztem anyagiakban is gazdagodni (amiből sokat elveszítettem a dunai öngyilkossági kísérletem miatt - aminek az egyik fő oka a hajléktalanság tudatosodása volt egy fotóverseny során). Az ifjúsági szervezetben munkahelyem lett, amit a NAV tartozás miatt visszamondtam. Ha az időben utazhatnék vissza, akkor az elmúlt egy évem lehetőségeit sokkal jobban kellett volna kihasználnom. Most már ugyan nem vagyok hajléktalan és (magyar rekorder) szakácsként dolgozom, annak ellenére a saját elvárásaimnak nem tudok megfelelni (így leginkább annak, hogy az ifjúsági szervezet valóban sikeres legyen, amiből meg is tudok élni). 
Fotó: fiatal felvétele rólam töröttlábbal a Vígszínháznál
Meghalni nem akarok, de nagyon kicsesztem magammal az elmúlt 10 évben, aminek a levét most ihatom. Az igazi segítséget még mindig abban látom, ha abban kapok megerősítést és támogatást, ami az életemben fontos és Tresó Ifjúsági Klubnak hívják. Az ifjúsági szervezetben minden benne van, amit fontosnak tartok az életben.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com