2017. szeptember 1., péntek

Ma van a Tresó Ifjúsági Klub 18-ik születésnapja

Boldog 18-ik születésnapot Tresó Ifjúsági Klub!
Hogyan is kezdhetném a Klub 18 éves születésnapjának ünneplését, mint egy időutazással, ahol összevethetem a múltat-jelent-jövőt. Az ifjúsági szervezet 2004 szeptember 1-jén jött létre Hatvanban az általam árvaságiból kibérelt irodahelyiséggel (volt rendőrségi épület a gimnáziumnál), ahol egyedül álmodoztam az életemről és egy ifjúság közösségről, ahol önmegvalósíthatom magamat. A hosszú idő azonban bebizonyította, hogy hiába csinálunk valamit, ha abban nincs pénz, így most már a klub is fizetős lett, illetve sikerült munkahelyet létrehozni. Ezáltal a felnőtté érett szervezetben a hobbimból tudtam munkát csinálni magamnak. Mivel nem volt konkrét mentorom és aki megmutatta volna az utamat, ezért nagyon sokat hibáztam, hibázok és fogok. A sikert pedig maga az út jelenti, amíg eljutottam, eljutottunk idáig. Hiszen annyi lehetőséggel, önmegvalósítással (önkénteskedést, munka stb.), kapcsolatfejlesztéssel foglalkoztam az egész életen át tartó tanulás szellemiségében, hogy közben megtanultam látni a lehetőségeket, bár azokat még nem tudom megfelelően kihasználni. A jövőképemben ezen fogok, fogunk tudni változtatni, amit segíthetnek a lehetőségköreink (nemzetközi iroda, média, kreatív stúdió stb.), az önkénteseink és iskolai közösségi szolgálatos diákok, valamint munkavállalók, akik a jövőben közösen szervezhetik és érhetik el a Klub céljait a (közhasznú) tevékenységeivel. Az ifjúsági szervezet ma már nemcsak a klubalapítóról szól, ezért fontos, hogy a (fizetős) tagság bővüljön és a programok is színesedjenek, fejlődjenek. Az ifjúsági kezdeményezések és közösségi vállalkozások motorként lökhetnek előre bennünket az időben, amiben évekre előre és vissza is hatékonyak, fenntarthatóak, sikeresek lehetünk. Erről kell gondoskodnom mostani klubmenedzserként, aki most már fizetést kap a munkájáért. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com