2017. augusztus 31., csütörtök

Tippmixen elveszítettem a magyar szakácsrekordhoz szükséges pénzt

Fotó: leendő magyar szakácsrekorder klubalapító
25 000 forint támogatást kapott a klubalapító a szakácsrekordhoz
Sajnálattal tudatom, hogy ma a korábban beharangozott támogatást a magyar szakácsrekordhoz elveszítettem tippmixen (az ifjúsági szervezetünk által szervezett Országos Ifjúsági Tippmix Bajnokságon) sportfogadáson, mert másra is szükségem lett volna (ez nagyon rossz érzés, de ezzel jár a kockáztatás). Ezzel valószínűleg már nem Én leszek a magyar szakácsrekorder, mivel más beelőzhet. A szerencse forgandó! Az egészségemet fontosabbnak tartom most már, mint a rekordot, amiért sokat áldoztam és veszélyeztettem vele az életemet. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com