2017. augusztus 5., szombat

Még mindig hajléktalan vagyok Budapesten - és akkor mi van!?

Fotó: fiatal felvétele rólam a Budapest Eye-nél
A hajléktalanságból való kijutáshoz kérek segítséget az ismerőseimtől! Köszönöm!
Oszd meg az ismerőseiddel, hogy egy közhasznú célt elérjünk még az idén!
Talán kevesen mernék elhinni, hogy még mindig hajléktalan vagyok, pedig lassan egy év telt el (szeptember 11-én volt Londonban öngyilkossági kísérletem több okból), de a jövőképem nem torz és látom a kiutat, amiért göröngyös utat járok be sok-sok segítséggel. Most már van két munkahelyem. Főállásban szakácskodom (bár nem annyira szeretem, mert nem vagyok túl jó benne, bár sok tapasztalatom van, mivel már a világot is bejártam előtte karriert építve vele), mellette viszont imádok klubmenedzserként az ifjúsági szervezettel foglalkozni (most már részmunkaidős szerződéssel havi 24 órában). Azonban még mindig átmeneti szállón élek, ahonnan szeretnék eljönni szeptembertől, ezért is szervezek ifjúsági albérletet, hogy luxus körülmények között (max. 60,000 forintért rezsivel tudjak a belvárosban normális körülmények) élni. Ehhez olyan fiatalok jelentkezését várom, akik szeptembertől albérletet keresnek Budapesten és nem jelentene gondot nekik ennek a pénznek az előteremtése. A kauciót a Tresó Ifjúsági Klubért Alapítvány támogatná (adományokból). További feltételekről nálam lehet személyesen érdeklődni. Továbbá várom az ismerőseim támogatását, hogy albérletbe kerülhessek a mostani átmeneti szállóról (ahol jelenleg havi 8 100 forintot fizetek, de nem vagyok megelégedve, de örülök a lehetőségnek).
A klubalapító az ifjúsági szervezet médiája segítségével hazai és nemzetközi médiákhoz is elküldi a segítségkérő felhívást, amihez önkéntesek és iskolai közösségi szolgálatos diákok (nyelveket beszélő) jelentkezését várjuk. Támogatni az alábbiakon keresztül lehet

Személyesen
a hajléktalanságból való kilábbaláshoz (saját számlám)
OTP: 11773391-21031278
IBAN: HU52 1177 3391 2103 1278 000 000 
SWIFT: OTPVHUHB

Civil szervezetünkön (Tresó Ifjúsági Klubért Alapítvány) keresztül
- közleményben feltűntetni: ifjúsági albérlet (célzott támogatási kód: 1.2017)
 Számlaszámunk: MagNetBank: 16200010-10053786

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com