Egy felhívásra lett figyelmes a klubmenedzser, amit az alábbiakban osztunk meg, hogy minél többekhez eljusson.
Kedves civil szervezeti képviselők!
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján 2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre kötelesek az alapítványok és az egyesületek is.
A kötelezettség Cégkapu regisztrációval teljesíthető, amelynek végső határideje 2017. december 31.
A regisztrációhoz email cím megadása szükséges és már meglévő Ügyfélkapus regisztráció, ezután lehet majd belépni a https://tarhely.gov.hu/ckp- regisztracio/kaulogin.html címre. A regisztráció során szükséges megadni az elektronikus elérhetőségeket, így a hivatalos email címet, telefonszámot is. A megadott email cím lesz az elektronikus kapcsolattartás címe, tehát a hivatalos dokumentumok is erre fognak érkezni.
A felhívás megtalálható a Civil Információs Portálon, a regisztrációval kapcsolatos kérdéseiket pedig a 1818 Kormányzati Ügyfélvonalon valamint az ekozig@1818.hu email címen tehetik fel.
Üdvözlettel:
A Budapesti Civil Információs Centrum csapata