2017. június 8., csütörtök

Fotópályázattal is gazdagodtam ma

Fotó: önkéntes felvétele rólam közel a törzshelyünkön Budapesten
Igyekeztem vagány csávó lenni, bár ez nem sikerült!?
A MyBudapest Photo Projektben való részvétellel már a mai napon is több ezer forinttal gazdagodtam, amit az ifjúsági szervezet fejlesztésére használok fel. Nagyon izgulok a versennyel kapcsolatosan, mivel egy versmondó verseny (3 helyzett) után ez a második, amin életemben indultam. Szerintem, nyerni fogok, mert a fotóimban benne vagyok és Budapest is, ahol jól érezem magamat.

Kiállításbemutató ünnepség: 2017. augusztus 1. 17.30
A kiállítás szeptember 4. és 28. között ingyenesen megtekinthető a FUGA Budapesti Építészeti Központban. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com