2016. április 21., csütörtök

Időutazás lehetősége tévével a Spektrumon keresztül

Fotó: T.K. - időutazó a tévében
Az a furcsa, hogy amikor hajnalban bekapcsoltam a tévét és a Spektrumon egy férfit láttam, aki időutazásra adta a fejét és felfedezi Budapestet. Nagyon érdekes felvételt láttam és izgalmas volt a megközelítés. Azért sok komikumot is találtam benne, ettől lett egy kicsit humoros annak ellenére, hogy az ürge (alagútrendszerben) egyedül, magányosan vágott neki - gondolom a stábbal -, hogy valami érdekeset mutassanak. Ezt sikerült, mert én biztosan nem csinálnám ezekután. Az illető biztonságból és nyugalomból ment le, illetve magáért az életért. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com