2016. április 12., kedd

Hogyan fejeződik be a mai napom - összefoglaló

Fotó: T.K. - ahogy besötétedett - egy nap vége
A mai napom érdekesen alakult, de miért is, mert az alábbiakat csináltam, ami az idővonalomon megjelenik. Reggel 6-tól  este 20-ig (14 óra):
1. Megfogalmaztam a célkitűzéseimet
2. Blogbejegyzéseket írtam a honlapra
3. Munkalehetőségeket kutattam és találtam a Metropol újságban (OMSZ, ingatlanközvetítés)
4. Megszűntettem Tamással az Alapítvány OTP számláját
5. Találkoztam fiatalokkal az iskolai közösségi szolgálat miatt (előre egyeztetett)
6. Időpontot egyeztettem a WestEndben való hirdetéshez
7. Időpontot egyeztettem az ingatlaközvetítő lehetőség miatt
8. Sportfogadtam 1,000 forintért TippMixen
9. Lezuhanyoztam
10. Kínai kaját ettem
11. Levest ettem leveses helyen (Kálvin térnél - kókuszos tökleves)
12. Befizettem az OTP-nél kifizetett pénzt a Magnet Banknál (75,000 forint)
13. Angolt tanultam
14. Spektrum csatornán űrkutatásos filmet nézek
15. A 3. évezred (a felfedezések, a tudomány és a technika) magazint olvastam - Miért strapabíróbbak a nők a férfiaknál? cikk
16. Csokit ettem
17. MKT tagokkal beszéltem kampányok során a Corvinus Egyetemen
18. Vezetés és szervezés könyvet olvastam
19. Egy szelet pizzát ettem a Deák-térnél
20. Petőfi rádiót hallgattam
21. Foglalkoztam a SiteTalk közösségi portállal
22. Megnéztem az e-mailjaimet
23. Megnéztem a Facebook-ot
24. Regisztráltam és megcsináltam a profilomat a Ladies and Gentlemen társkeresőn
25. Vitamint és méregtelenítőt (háziorvos javaslata) vettem be.
26. E-mailt küldtem állásajánlatra (OMSZ)
27. Számtalanszor utaztam tömegközlekedéssel
stb., ami nem jutott az eszembe
Ha ezeket összehasonlítom a reggeli kitűzött célokkal, akkor le lehet vonni a következtetéseket. Amikor valaki megnézi a mai programomat, akkor nagyon sok kérdést tehet fel, mint ahogyan én is megteszem. Csak gondoljunk bele az időráfordításokra. Mi történt abban az időben, amikor a fentieket nem csináltam, illetve mennyire voltam hatékony és sikeres a célkitűzéseimet illetően. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com