2016. április 21., csütörtök

Felfedező úton jártam a 13. kerületben - amiért jó itt lakni

Fotó: T.K. - a Váci úton 
Délután nekiindultam felfedezni a 13. kerületet, megspékelve közvéleménykutatással, hogy miért szeretnek ott élni az emberek. Nagyon sokféle választ kaptam, aminek nagyon örülök. Volt akinek a kutyafuttató, a Szent István park, a sok kisbolt, a pláza, a tömegközlekedés stb. volt fontos. Illetve csak most tudtam meg, hogy a Margit-sziget már nem a kerületé, hanem a fővárosi önkormányzaté. Amúgy, szerintem nagy buli egy hátizsákkal elindulni felfedezni a kerületet, ahol élünk. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com