2016. március 14., hétfő

Utánajárok a multi-level marketingnek (MLM) - kifogások

Fotó: T.K. - Holdközet megérintése az űrkiállításon
Jó hosszú idő eltelt azóta, hogy bárki megkeresett volna bármilyen multi-level marketinges lehetőséggel. De a visszaemlékezéseimből volt egy hosszú időszak, amikor jobban igyekeztem utánajárni ennek a lehetőségnek. Sikereket azonban sosem sikerült elérnem benne. Hozzáteszem, hogy soha nem is tettem oda magam érte főleg az ifjúsági szervezettel való összeegyeztethetetlensége miatt. Ezidő alatt sokat változtam és több dolgot jobban megértettem. Ami viszont még mélyen él benne az, hogy sokszor kerestem kifogásokat ezzel a lehetőséggel kapcsolatosan. Most viszont a saját és mások kifogásait is igyekszem összegyűjteni ebben a bejegyzésben. 
1. Nincs elég időm kivárni, amig pénzem lesz belőle.
2. Összeférhetetlen azzal, amit csinálok (pl. elvonja arról a figyelmemet, ami a saját célom, álmom, vállalkozásom stb.)
3. Ismerősöket, barátokat veszíthetek vele (, mert rámenős, tukmálós, felfogásbeli különbség stb.)
4. Nincs elég pénzem az induláshoz, kölcsönt pedig nem akarok kérni.
5. Sok kiadás keletkezik vele kapcsolatosan (mobil, net, utazás, tréning, találkozók stb.)
6. Sok időt köthet le; munka, suli mellett nincs rá elég idő.
7. Nincs hozzá megfelelő ismeretem, tapasztalatom, képességem stb.
8. Aggódás a negatív megítéléstől, az emberek előítélete miatt (pl. korábban bedőlt MLM cégek).
9. Másnak sem jött be, nekem miért lehetne másképp. Addig meg sok csalódás érhet!
10. Egyáltalán nem érdekel, van elég dolgom vs. problémám anélkül is (pl. család, suli stb.). 
11. Nem akar a felette lévőnek segíteni irigységből.
12. Az mlmben részvevők zaklatása, rosszérzés keltése bennünk, sikertelen megkeresés esetén ideges reakciók és megjegyzések.
13. A jövedelemhez jutáshoz vállalkozást kell indítani (költségek, hercehurca stb.).
14. Korábbi sikertelenségek, kudarcok.
15. MLM kritikák: 1
16. Ide várom a TE kifogásodat (valós vs. vélt).

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com