2016. március 28., hétfő

A tudatos reklámfogyasztás megváltoztathatja a világunkat

Nem tudom, hogy pontosan hányan lehetnek azok, akik nem szeretik a reklámokat, de én egyenesen zabálom azokat, mert a lehetőségekről szól. Az újdonságok hordozója, amikért a cégek nagyon sokat fizetnek - viszont a fogyasztóknak meg elegük van belőle. Érdekes paradoxon, ellentmondás, ami az emberek tájékozatlanságának oka. Egy tudatos társadalomban az információnak fontos szerepe van, illetve akár a jövőben megfordíthatja a marketinget, a világot az, ha az ifjúság tudatosan foglalkozik a reklámokkal és befolyásolja azokat, igényeket kelt fel és divatot, trendeket határozhat meg. Ehhez egyébként egy "fecske" is elég lehet, ha van elég, aki követni akarja a melegebb tájak felé, a fenntartható jövőjük érdekében. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com