2015. április 22., szerda

Gyere haza fiatal program indult londoni magyaroknak

Képforrás
A híradóból értesültem a "Gyere haza fiatal program"-ról, amivel londoni magyarokat csábítanának haza munkát és lakhatást biztosítva nekik. Erről bővebben ITT is olvashatsz. Számomra elég érdekes, mert korábban én is próbálkoztam már Londonban dolgozni - már munkám is volt, csak bankszámlát nem tudtam könnyen nyitni. Szerinted mivel lehetne hazacsábítani valakit? Mert szerintem legalább olyan feltételeket kellene biztosítani, mintha itthon lennének. Amúgy amikor kimentem, akkor a tapasztalatszerzést is nagyon fontosnak tartottam, illetve hogy más országban is megálljam a helyem. Ha valaki nem akar hazajönni, akkor az nem is fog teljesen mindegy hogyan akarják meggyőzni. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com