2015. április 21., kedd

Egymillióval indítom az üzeleti vállalkozásomat

Tévéfelvétel 
Életemben már nem az első alkalom lehet jövőre, hogy üzleti vállalkozással kezdek ismét foglalkozni. Jelenleg úgy tűnik, hogy jövőre egymillió forinttal újra indulhat egy vállalkozás, amivel már pénzt is kereshetek - független a klubtól -. Az ötletről addig nem szeretnék beszélni, amíg az üzleti terv nincs meg. Amikor még titkárságvezetőnek tanultam, akkor a szakdolgozatomat a Tresó Ifjúsági Klub üzleti terve témában írtam. Mindig is irigykedtem azokra, akik vállalkozáson keresztül önmegvalósíthatták magukat és sikeressé tudtak válni. Nekem ez korábban nem sikerült, de legalább már abból is tanultam. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com