2014. január 21., kedd

Internetes csalás áldozata voltam

Kép: T.K. - a csalás oldala
Az újévben egy internetes csalás áldozatává váltam, akkor ezt még nem tudtam, mert féltem megkérdezni az illetékeseket. Aztán beigazolódott a gyanum, hogy internetes bűnözéssel találkoztam miután felvettem a kapcsolatot a Nemzeti Nyomozó Irodával. Korábban nem voltam tisztában, hogy létezik ilyen, aztán kiderült, hogy már egy tévécsatorna is foglalkozott vele. A fenti fotón láthatjátok a csalással kapcsolatos oldalt, amit annó én is lementettem. A csalásnál úgy próbáltak pénzt kicsalni, hogy leblokkolták a böngészőmet és megzsaroltak illegális tartalom letöltésével. Aki ilyen csalással találkozik, az ne fizessen, illetve vegye fel a kapcsolatot a rendőrséggel. Informatikus tudja törölni, mivel feltehetően egy vírus töltődik a gépre. Amennyiben ilyen problémával találkozol, akkor a civil szervezetünktől is kérhetsz segítséget. A csalással kapcsolatos felhívást ismerőseiddel is megoszthatod. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com