2018. július 14., szombat

Soha nem kíséreltem volna meg öngyilkosságot, ha nem lett volna rá okom

Fotó: T.K. - Szabadságszobor Budapesten
Szabad akaratunk van, amivel dönthetünk a sorsunkról az életünkben. 
Ha újra akarnék élni, akkor sem lenne feltétlenül jobb az életem. Azt viszont látom, hogy a sorsom elemzése közben voltak történések, amik az életemben jelentős kitéréseket okoztak és majdnem idő előtt megöltek volna. Soha nem kíséreltem volna meg öngyilkosságot, ha nem lett volna rá okom. Ahogy az idő telik, annál inkább jövők rá arra, hogy olyan indokaim voltak, amik akkor számomra fontosak voltak és magas feszültséget okoztak. 

Az akkori problémáimat egyedül nem tudtam megoldani, segítségem lehetett volna. Mivel az akkori élethelyzetben a lehetőségeimet nem ismertem rendesen, azért magam ellen fordultam, mert mást nem akartam bántani a saját dolgaim miatt. Nem voltam gyenge az elvágyódás, a menekülés szempontjából, azonban gyenge voltam, mert nem voltak meg az ismereteim ahhoz, hogy ellenálljak a kísértésnek és más lehetőséget keressek és találjak. Az is biztos, hogy vakon egy darabig kevesebbet lehet látni, de idővel a vak még jobban láthat (érzékelhet), mint egy egészséges "látó" ember.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com