2016. április 4., hétfő

A diplomámhoz olvastam Ferge Zsuzsa könyvét

Fotó: önkéntes felvétele rólam olvasás közben
Szinte egy nap alatt olvastam ki Ferge Zsuzsa - Nem cserélek elveket című életút-beszélgetések könyvet. Nem a kritikára fókuszáltam, mint megérteni az abban leírtakat, illetve megnézni egy önéletrajzi könyv megírásának egy lehetséges módját. A könyv elvolvasása gondoltaébresztő volt, mert olyan valakiről olvashattam, aki akár előadóm lehetett volna, ha szociális területen tanultam volna tovább. A könyv csak igazolni tudja, hogy nem jártam rosszul azzal, hogy a szociális tevékenységet az ifjúsági szervezeten keresztül végezhetem. A könyvet az első sikerkönyv kölcsönzőből vettem ki olcsón, mert nem kell utánna a könyvet megtartanom, de olcsón hozzájutottam, amit könyvtárból nem tudtam volna. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com