2016. március 16., szerda

Ha bajom van, akkor miért nem fordulok segítségért

Visszaemlékszem aktív hallgatói jogviszonyomra és arra, hogy milyen lehetőségeim voltak amikor segítségre lett volna szükségem. Ha csak a tanulási kötelezettségeimnek akartam volna megfelelni, akkor több lehetőség közül lehetett válogatni, így - a teljesség igénye nélkül - kortárssegítő csoportok, diákszervezetek (szakmai; hallgatói önkormányzat), diáktanácsadó, karrieriroda stb. Persze ezekhez ezeket a lehetőségeket is meg kellett ismerni és jól kihasználni a sikeres tanulmányokhoz, a diploma megszerzéséhez, az elhelyezkedéshez. Az esetemben sokat foglalkoztam ezekkel a dolgokkal, de a bennük rejlő lehetőségeket nem tudtam a sikerem érdekében felhasználni. Ennek is oka volt, mert más elvonta a figyelmemet és nem figyeltem a tanulmányi előmenetelemre megfelelően. Ez persze most késői bánat annak ellenére, hogy többen is figyelmeztettek. Nem hallgattam rájuk! Miért? Mert, amit csináltam, azt fontosabbnak tartottam. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com